.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرقت 1960 کیلوگرم سیم برق در بابلسر

مدیر امور برق بابلسر گفت: یک‌‌هزار و 960 کیلوگرم سیم برق در سطح شهرستان بابلسر از ابتدای امسال تاکنون سرقت شده است.

به گزارش شمال نیوز حسن حبیب‌پورکاشی امروز در گفت‌وگو با فارس تعداد مشترکان برق این شهرستان را 66 هزار مشترک برشمرد و اظهار کرد: حدود 55 درصد از این مشترکان، مشترک برق شهری و مابقی روستایی هستند.

وی با اشاره به بحران افزایش دما در تابستان امسال گفت: با توجه به برنامه‌ریزی که در پایان سال 93 برای مواجه‌شدن با بحران افزایش دما در سطح شهرستان انجام شد، بدون هیچ مشکلی از این بحران عبور کردیم.

مدیر امور برق بابلسر با بیان اینکه مصرف انرژی شهرستان بابلسر، امسال 25 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، تصریح کرد: با احداث خطوط جدید برای تغذیه مجتمع‌های تجاری نیازهای مشترکان برق این شهرستان تا حدودی مرتفع شد.

حبیب‌پور با اشاره به پروژه‌های برق این شهرستان، اظهار کرد: امسال برای توسعه شبکه برق شهری و واگذاری انشعاب به متقاضیان حدود 20 میلیارد ریال پروژه در شهرستان در دست اقدام است که تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین با بیان اینکه حدود 5 میلیارد ریال پروژه برای توسعه شبکه برق شهری در حال عقد قرارداد برای شهرستان وجود دارد، گفت: برای توسعه شبکه برق روستایی نیز 2.5 میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است که تاکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر امور برق بابلسر اصلاح و بهینه‌سازی شبکه با اعتبار 4 میلیارد ریال، تعمیرات شبکه و توسعه فیبرهای 20 کیلو ولت با اعتبار 5 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 50 درصد را از دیگر پروژه‌های امور برق این شهرستان برشمرد.

مدیر امور برق شهرستان بابلسر در ادامه با اشاره به سرقت سیم برق و کاهش آن نسبت به سال گذشته در این شهرستان، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود یک‌هزار و 960 کیلوگرم سیم برق در سطح شهرستان به سرقت رفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.